• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje Poljoprivredni Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku, direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

JCB 3D Mk. II

Tu od
25 Lip 2014
Poruka
3,422
Ne razglaba se ovdje o kvačilu kao kvačilu i čemu služi, čovjek se referirao na dio gdje smo ja i Pater pričali o guranju prednjom kašikom i na pta ja to mislim pod hidropogon u toj situaciji.

A sustava prijenosa snage s motora na mjenjač i sisteža pogona općenito ima toliko da bi mogli pisati Markove konake o tome.
 

smilan

Iskusan lik
Tu od
16 Tra 2017
Poruka
2,380
Ja sam komentarisao post cvajko997, gdje je postavio video opis hidro pogona.
Takođe kolega AirBoX, dio tvog posta sam citirao i obrazložio onako kako ja to vidim, gdje si naveo potpuno odvajanje kod turbinskog kvačila, što u praksi nemože biti, jer to kvačilo prate zubcanici sa lamelama. Nevidim da je nešto bespotrebno komentarisano, jer u mojem okruženju se to zovu poboljšani mehanički prenosnik.
U mojim okruženjima se hidro pogonom smatra sistem od kog se sastoji motor, hidropumpa i hidromotor, a transmisija snage prenosi fluidom.
To je Indos ugradil pred 50 godina, a i mnogi drugi viličari su ga koristili uz klasičan kuplung.
Samo kaj samo mi to zvali wandler.
Fora je u tome da ne treba tiskati papučicu kvačila kod zaustavljanja i laganog pomakivanja kad je mjenjač u brzini. Produljuje se vijek lameli....
A onda se nauče bez kvačila mijenjati brzine i vremenom zeznu zubčanike.
 

MUHA

Super Moderator
Osoblje foruma
Tu od
15 Stu 2009
Poruka
29,059
Ne razglaba se ovdje o kvačilu kao kvačilu i čemu služi,
Pa ne razglabamo o kvačilu, ali ovo nije nikakvo hidraulično kvačilo.
U njemu je ulje, porastom broja okretaja motora dolazi do centrifuge koja ulje tjera na vanjske stjenke, a taj dio pokreče mjenjač..... uglavnom, tak nekak to funkcionira.

A onda se nauče bez kvačila mijenjati brzine i vremenom zeznu zubčanike.
A nejde baš u brzinu bez kvačila.
Viličaristi koji su znali sa tim raditi nikad nisu poderali kuplung mada je kum Indos to tak složil da za zamjenu lamele nije trebalo motor, a ni mjenjač skidati.
 

vlč.puknuti

Iskusan lik
Premium
Tu od
14 Svi 2008
Poruka
23,641
Indos..dušu mu *****..prije i poslje njega postojala je bolja tehnologija..ali jugu je dopala ono kaj nitko nije htio..
 

MUHA

Super Moderator
Osoblje foruma
Tu od
15 Stu 2009
Poruka
29,059
Je, postojala je Pobeda... da vidiš koji je to tek stroj bil
Ima tu u mojoj okolici firma koja ga još uvijek ima. Pred dve godine su kupil Jungheinricha, probali i parkirali. I dalje rade sa dobrim starim Indosom, a ovaj posluži samo kad treba veči teret diči
 

MUHA

Super Moderator
Osoblje foruma
Tu od
15 Stu 2009
Poruka
29,059
Možda i jesmo djelimično, ali smo nekaj novoga iz nje naučili
 
Tu od
25 Lip 2014
Poruka
3,422
Će se javim kad završim setvu pa da onda prodiskutiramo kako to zapravo je, jer ovdje kada napišeš od A do Ž ne valja, kad pojednostaviš opet ne valja, onda ćrmo bolje od A do Ž pa da ima glavu i rep 🤪😂

@MUHA

Misliš na ovakvu Pobedu?

IMG_20220731_101209.jpg

Turbomatik TU-32 sa automatskim šaltungom i tim famoznim hidrodinamičkim kvačilom da preciziramo. Zver! 💪🏻💪🏻
 
Tu od
5 Sij 2013
Poruka
383
Pozdrav forumasi neznam jeli prava Tema Imam jcb 3cx ima hidro pogon i kad se Malo ulje zagrije nece da ide naprijed,Ali nazad hoce,i i jcb je bez prednjeg pogona
 
Tu od
25 Lip 2014
Poruka
3,422
Uff, na 3cxu vole otići lamelice i to se manifestira tako da nazad ide, naprijed ne.

Otprilike s kim god da sam razgovarao, to se ne isplati popravljati jer ruke i dijelovi koštaju boga oca. Zato sam u jednu ruku izbjegao 3cx jer je jedna bila za 5k€ s tim problemom, pa u razgovoru s jednim mehaničarem koji radi JCB program, kaže da uzeti tako pa popravljati nema smisla, e sad, za tvoju situaciju, ne znam.
 
Tu od
5 Sij 2013
Poruka
383
Nije to toliko problem zamjeniti,a nisu ni skupe jer sam već radio to,ali daje papa kad se zagrije ulje nedaje toliko pritisak

Sumnjam na pumpu
 
Tu od
25 Lip 2014
Poruka
3,422
Ako si već mjerio pritisak i nakon što se ulje ugrije on pada, onda nije do lamela nego treba tražiti u sistemu ulja gdje je problem.

@vlč.puknuti

Hidrauličaru uskači ako ne želiš okasniti na voz.
 

cvajko997

Iskusan lik
Tu od
29 Tra 2020
Poruka
731
Malo glupo pitanje, ali kad se lamele krenu trosit, obloga, zacepi se filter ulja. Jesi ocistio filter? Makar vecinom ne pomaze.
 

vlč.puknuti

Iskusan lik
Premium
Tu od
14 Svi 2008
Poruka
23,641
Kad su mene ucili tome najvažnije je bilo kontrolirati pritisak u (zvali su ih)konverteri..ako nema pritiska nema šaltanja...ofkors manometri na instrument tabli..ovdje ima samo lampica od akumulatora bogu i vragu nebitno.
 

vlč.puknuti

Iskusan lik
Premium
Tu od
14 Svi 2008
Poruka
23,641
Kad bi ja to znao i mogao preko foruma bio bi bahat i bogat..može biti pumpa ,upravljanje,ventili,cilindar.

Kad si.mjenjao lamele trebao si se pitati i istražiti zašto su otišle..popravio si posljedicu a ne uzrok problema.
 

smilan

Iskusan lik
Tu od
16 Tra 2017
Poruka
2,380
Za posledicu su odgovori svakakvi, staro, naradilo se, pa šta hoćeš nemože večno itd. Da bi neko moga naći uzrok onda mara da poznaje i najsitniji djelić nekog sistema koji ima važnu funkciju.
 

Najnoviji postovi

Na vrh