• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje Poljoprivredni Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku, direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Imt 577

  • Temu pokrenuo Neven 533
  • Datum prvog posta

Nixa

Član
Tu od
24 Kol 2008
Poruka
255
Mi smo ubacivali 1 mm limiće pod korpu jer je bilo tvrdo kvačilo nikako naštelati.
Još nisam vidio da neko tokari lamelu staviš novu i gotovo
Potokaren je dio metala na vratilu tj. onom dijelu koji ide na vratilo. Površina lamele je ostala.
Meni su sve te improvizacije problem, al ajde sad kad je IMT tu morati ću se naviknuti. :)
Motor je dobar, što je je.
Kočnice su užas jedan i idu diskovi to je sigurno, registriran ne mora biti al mora normalno kočiti.
Baš jučer, lijeva prestala raditi, a densna je počela blokirati odmah čim je takneš.
U dvorištu me okrenulo da je bila veća brzina i nizbrdica letio bi.
 

slavac

Novi član
Tu od
3 Ruj 2023
Poruka
1
Dali je moguća ugradnja hidraulike na kvačilo i gdje bi mogao kupiti dijelove za IMT 577 kada se fuze radim dobijem upalu mišića
 

vlč.puknuti

Iskusan lik
Tu od
14 Svi 2008
Poruka
23,641
Zašto misliš da bi ti hidraulika pomogla?

Tu treba dodati servo u naziv ,tada bi bilo progresa.
Ili puno duži hod pedale,a to obično nije kopromis.
 

MUHA

Super Moderator
Osoblje foruma
Tu od
15 Stu 2009
Poruka
29,081
Kad je komponente u korpi ispravne kvačilo na 577 bude mekano i nema potrebe za kemijama.
 

Galda

Iskusan lik
Tu od
11 Ruj 2022
Poruka
458
Jedno pitanje vezano za hidrauliku, konkretno je to za 577 ali vjerujem da je i na ostalim imt-ovima ista stvar.
Poluge hidraulike se podižu samo pomoću one velike ručice na kvadrantu. One male “kockice” ne reagiraju nikako. Koji bi mogao biti uzrok tome ili ih ima možda vise?
Nisam nikad raskapao hidrauliku pa o tome znam gotovo ništa
 

Petretic549

Dobro znana faca
Tu od
19 Lis 2011
Poruka
1,378
Možda ti se desilo da je vilica od fine regulacije preskočila i nema kontakta sa "dvokrakom polugom" na pumpi, najčešći uzrok, a može bit i još par faktora na samom poklopcu hidraulike u koje ak nije dirano ne vjerujem da se desilo.
Meni je na 549 bila situacija da je fina regulacija radila kontra, prema dolje bi dizala, a gore bi bila u neutralnom jer su meštri kada su slagali nekako uspili prebacit vilicu preko onog kotačića u samom poklopcu hidraulike :confused:
 

MUHA

Super Moderator
Osoblje foruma
Tu od
15 Stu 2009
Poruka
29,081
Nisam nikad raskapao hidrauliku pa o tome znam gotovo ništa
Ako nisi nikad otvaral možda bolje da prepustiš nekom drugom da pogleda. Ako imaš volju možeš ispustiti 10 litara ulja i skinuti bočni poklopac da vidiš kaj se događa sa polugama kad povlačiš kockicu.
Problema i riješenja može biti više
 

vrsani123

Aktivni član
Tu od
8 Sij 2016
Poruka
647
Pitanje za tebe a i ostale..577 ima mokre kočnice i nešto me počnu zezati..nije mi bilo mrsko i skinuo sam tromblu.gdje budu kočnice...unutra su neki limovi i četiri kočiona diska ..ti diskovi su debljine četiri milimetra..meni lično veoma dobro izgledaju ...dali su oni ok da mogu sklapati traktor
 

Petretic549

Dobro znana faca
Tu od
19 Lis 2011
Poruka
1,378
Pitanje za tebe a i ostale..577 ima mokre kočnice i nešto me počnu zezati..nije mi bilo mrsko i skinuo sam tromblu.gdje budu kočnice...unutra su neki limovi i četiri kočiona diska ..ti diskovi su debljine četiri milimetra..meni lično veoma dobro izgledaju ...dali su oni ok da mogu sklapati traktor
Slika govori tisuću riječi...
Jel lošije koči ili se dešava da blokiraju?
Ako lošije koči možda je problem u kočionim cilindrima ili u glavnom kočionom cilindru.
Takvi sklopovi bi se trebali izmjeriti i ako su poderani ispod dozvoljenog moraju se mijenjat, tak je barem slučaj sa kvačilima koji rade na tom principu...
 

vrsani123

Aktivni član
Tu od
8 Sij 2016
Poruka
647
Uporedio danas u trgovini ove moje kočione ploče sa novim...moje čak bolje izgledaju..možda što su original...uglavnom..vraćam njih a kupio sam kočioni cilindar pomoćni.a glavni je mijenjati već
 

Galda

Iskusan lik
Tu od
11 Ruj 2022
Poruka
458
jedno instalacijsko pitanje. Indikator temp ima kontakt za jednu žicu i na satu je jedan kontakt. Jeli to samo povežem direktno ili ima neka druga caka
 

Prilozi

  • IMG_6405.jpeg
    IMG_6405.jpeg
    91.2 KB · Pregleda: 20
  • IMG_6402.jpeg
    IMG_6402.jpeg
    52.7 KB · Pregleda: 20
  • IMG_6404.jpeg
    IMG_6404.jpeg
    40 KB · Pregleda: 20
  • IMG_6403.jpeg
    IMG_6403.jpeg
    59.9 KB · Pregleda: 22

Petretic549

Dobro znana faca
Tu od
19 Lis 2011
Poruka
1,378
Jedna žica sa sata ide na indikator, a druga stopica na satu ako se ne varam mora dobivati +, taj plus vrijedi i za pokazivač goriva.
Probaj ispratiti po staroj instalaciji kako je spojeno.
 

MUHA

Super Moderator
Osoblje foruma
Tu od
15 Stu 2009
Poruka
29,081
Na plus bi trebal iči plus.
Minus je tu zato da bi sat imal masu radi lampica koje imaju samo po jednu žicu.
D bi trebala biti žica koja ide na indikator temperature.

Ja bi rekel da je tak ali nisam sto posto siguran 'pa da kaj ne izgori...
 

Galda

Iskusan lik
Tu od
11 Ruj 2022
Poruka
458
E puno hvala na odgovorima, stara instalacija je u komi. Sve žice su zutozelene 😂😂
To sam pretpostavljao da bi negdje trebao biti + ali nisam znao da je zajednički. Svakako stavim jedan osigurač pa nek on strada.
 

Galda

Iskusan lik
Tu od
11 Ruj 2022
Poruka
458
Opet ja sa pitanjima. Koliko ulja ide u diferencijal i glavčine prednje vuče na 577? Jeli to zasebno ulje ili je sve spojeno? Vidim da mi je tu ozbiljni procurilo pa ne znam koliko da kupim. Hipenol 90 pretpostavljam da je ok
 

Prilozi

  • IMG_6135.jpeg
    IMG_6135.jpeg
    58 KB · Pregleda: 19
  • IMG_6134.jpeg
    IMG_6134.jpeg
    47 KB · Pregleda: 19
  • IMG_6112.jpeg
    IMG_6112.jpeg
    67.7 KB · Pregleda: 19

MUHA

Super Moderator
Osoblje foruma
Tu od
15 Stu 2009
Poruka
29,081
Glavčine (reduktori)posebno, a dif posebno.
Hipenol je ok ulje za oboje.
 

Petretic549

Dobro znana faca
Tu od
19 Lis 2011
Poruka
1,378
Opet ja sa pitanjima. Koliko ulja ide u diferencijal i glavčine prednje vuče na 577? Jeli to zasebno ulje ili je sve spojeno? Vidim da mi je tu ozbiljni procurilo pa ne znam koliko da kupim. Hipenol 90 pretpostavljam da je ok
Ulje sae 90, a količina se određuje tak da točiš dok ulje ne curi na ulivni čep van.
Kod bočnih reduktora se čep mora pozicionirati tako da je na polovici glavčine i isto se toči dok ne počne curit van.
Ja mislim da više od 5 litri ne može proć
 

Galda

Iskusan lik
Tu od
11 Ruj 2022
Poruka
458
E, nije samo ulje. Nije ni samo semering. Nego sve skupa sfušano i zbrljano
 

Prilozi

  • IMG_7221.jpeg
    IMG_7221.jpeg
    62.4 KB · Pregleda: 35
  • IMG_7222.jpeg
    IMG_7222.jpeg
    64.1 KB · Pregleda: 33
  • IMG_7225.jpeg
    IMG_7225.jpeg
    44.8 KB · Pregleda: 33
  • IMG_7226.jpeg
    IMG_7226.jpeg
    64.6 KB · Pregleda: 34

Najnoviji postovi

Na vrh