• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje Poljoprivredni Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku, direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

MIO standard F-400

Tu od
5 Lip 2020
Poruka
85
@brgud koje ono ulje ide u motor i koliko ga treba biti kada se izvije onaj žuti čep?

Otprilike gledam da stavim motor vodoravno pa kad izvijem žuti čep bude nauljen dole pri dnu možda 1cm onog vrha plastičnog.

Nešto mi se to čini malo ali se ne sjećam koje ulje se ulijevalo?
 

brgud

Iskusan lik
Tu od
4 Lis 2013
Poruka
5,587
Ulja ide 6dcl sea 30 ili 15w40 (super 3). Kad je motor u vodoravnom položaju do vrha navoja .

Malo za usporedbu zamjenskog morora sa G200. Zašto sam uzeo za usporediti ova dva motora a ne G150. Zato jer ovaj zamjenski ima 196 cm3 a G200 197 cm3 i ima 5 KS dok ovaj zamjenski (navodno) ima 7,5KS i to sa manjom zapreminom i 2,5 KS s age više? Ovako rukama dignuti G200 je skoro duplo teži od zamjenskog, dobro zamjenski je bez rezervara, filtra i karburatora. Da a G200 ima i remenicu +vezni lim. Uglavnom razlika u težini je značajna.:unsure:
20240510_144049.jpg
 
Posljednje uređivanje:
Tu od
5 Lip 2020
Poruka
85
Ulja ide 6dcl sea 30 ili 15w40 (super 3). Kad je motor u vodoravnom položaju do vrha navoja .

Malo za usporedbu zamjenskog morora sa G200. Zašto sam uzeo za usporediti ova dva motora a ne G150. Zato jer ovaj zamjenski ima 196 cm3 a G200 197 cm3 i ima 5 KS dok ovaj zamjenski (navodno) ima 7,5KS i to sa manjom zapreminom i 2,5 KS s age više? Ovako rukama dignuti G200 je skoro duplo teži od zamjenskog, dobro zamjenski je bez rezervara, filtra i karburatora. Da a G200 ima i remenicu +vezni lim. Uglavnom razlika u težini je značajna.:unsure:
View attachment 72973
A imam odnedavno jedan "problemčić". Kada povlačim uže za paljenje honde čuje se cviljenje. Kao da struže metal od metal. Nisam siguran je li to osovina ili onaj startni mehanizam. Tješim se jedino da motor radi sasvim normalno i da bi moglo biti do mehanizma kojega sam otvarao par puta.
Imate li vi iskustva u tome da nešto "cvili" kada se povlači uže za paljenje?
 

brgud

Iskusan lik
Tu od
4 Lis 2013
Poruka
5,587
Može cviliti svašta, može i remen cviliti ako dodiruje graničnik ali to samo u slučaju da kvačilo ne odvaja skroz. Najčešće cvili zaštitni (rupičasti) lim ventilatora o zaštitni lim (crveno) to se vidi ako se negdje dodiruju ova dva lima.
20240517_125911.jpg

Tu sam izmjerio koliki je razmak centra radilice do centra osovine praznog hoda koji iznosi 280 - 285 mm. Ta vrijednost je malo varijabilna a zavisi o remenu. Znači da ja to orijetsncioni razmak kad se šteta kvačilo sa remenom 17x850 Li.
 

Najnoviji postovi

Na vrh