• Poštovani posjetitelju, za korištenje svih mogućnosti koje Poljoprivredni Forum omogućuje, predlažemo ti da se registriraš. Besplatno je i tvoja privatnost je potpuno zaštićena. Registracija ti omogućuje pristup svim kategorijama i temama, mogućnost pristupa privicima u postovima (slike, video, tutorijali, uputstva itd), pristup malom oglasniku, direktnu komunikaciju s članovima putem privatnih poruka, automatsko praćenje tema od interesa i još mnogo toga. Veselimo se tvojoj prijavi! ❤️

Kineski atomizer

dady

Član
Tu od
22 Sij 2015
Poruka
141
Pozdrav da li netko ima iskustva s kineskim atomizerima marke straus i slično namjeravam kupiti jedan pa me zanimaju mišljenja imam vinograd od 1000 panja i 70 maslina. Zanima me vaše mišljenje da li bih tako neki kinez mogao odraditi posao.... ...
 

vlč.puknuti

Iskusan lik
Premium
Tu od
14 Svi 2008
Poruka
23,641
uz pažljivo rukovanje bude izdržal , treba napomenuti da motor nije nejslabija karika ,
 

insomniacro

Aktivni član
Tu od
3 Velj 2015
Poruka
135
Imam strausa vec 3 god koristi se za polijevanje manjeg vinograda (150 loza) te 150 maslina, za ulozeni novac ODLICAN (800 kn)
Mana su brtve i sl gluposti a ostalih problema nisam imao!
Mjesavina 3% i samo gas.

P.S pogledaj i ovo

https://fuxtec.hr/proizvod/fuxtec-motorna-prskalica-msp2-2/

prakticki ista stvar samo mislin da je bolja kontrola kvalitete kod ovih sitnica ,ali je ipak skoro duplo skuplji.
 

vlč.puknuti

Iskusan lik
Premium
Tu od
14 Svi 2008
Poruka
23,641
ako si spretnih nogu a slabih živaca gledaj da je uzmeš model s pumpom za uvlačenje šprica
 

plus

Iskusan lik
Tu od
7 Sij 2016
Poruka
5,814
Prvi sam kineski atomizer koristio 5 godina, prije mjesec dana sam kupio drugi, novi, s kojim imam bezbroj problema. Dopustite da na temelju osobnih iskustava napravim jedan mali osvrt na atomizere kineske proizvodnje.

Motor je bolji dio atomizera i ima dovoljno snage potrebne za rad.

Na čepu rezervoara za gorivo mi se dosta brzo pokidao „poklopac“ s kojim je montirana vezica i na kojem je otvor za ulazak zraka u rezervoar. Sanirao sam to ugradnjom PVC gumba za fiksiranje tapecirunga u auto.

Sito na rezervoaru za gorivo je jako fino tako da treba s dosta opreza ulijevati gorivo.

Čepovi na rezervoaru za škropivo imaju očajno lošu dimenziju navoja i gumene brtve, rezultat su „uvijek mokra leđa od škropiva“. Škropivo se cijedi preko „promjerom premale“ brtve i preko navoja za čep, po rezervoaru dolje po leđima, do cipela. Uživancija do ludila. (Isprobao sam 3 kom poklopaca, probao razne „akrobacije s brtvama“ za sada sam i dalje mokar po leđima.)

Fergazer / rasplinjač, je jednostavan, ali i najslabija karika tog motora. Meni je počeo praviti probleme poslije tri godine korištenja atomizera. Nabavio sam "na staroj krami" jedan polomljeni i izraubani atomizer, s polu zaribanim motorom i prebacio na svoj njegov fergazer /rasplinjač. Iza toga je moj motor ponovo radio kao nov. Ove sam godine prilikom čiščenja polomio ušicu, nosač za plovak u fergazeru i cijeli atomizer sam time penzionirao, kupio sam novi.

Novi atomizer u odnosu na stari ima malo drugačiji i bolji starter za paljenje, stari je bio efikasan, ovaj je duplo bolji.

Ima i „đojstik ručicu“ sa komandom za gas, te polugom za mogućnost fiksiranja gasa i prekidač struje za gašenje motora.

Motor je najbolji dio.

Polopac rezervoara za škropivo je i tu odvratno krivo izrađen i konstruiran, škropivo curi po leđima. Izradio sam novo gumenu brtvu, podlagao originalnu, ništa ne pomaže – za sad.

Atomizer na sebi ima dograđenu pumpu za škropivo – „koja nikad ne bi smjela ostati bez tekučine u sebi“. Jako pazim da u rezervoaru ostane barem 1 cm po visini škropiva. Zvjezdasti rotor pumpe je "od najlošije plastike na svijetu". Semering na osovini pumpe mi je več jučer procurio, „nakon samo 5 upotreba atomizera“. Nije da me nije šokirao i izludio, jer me i tu jučer dodatno zalijevalo, „imao sam otrova pune gaće“. Riješio budem i to ovih dana, več imam na pameti dva načina: ugradnju boljeg semeringa i ležaja, ili demontažu / uklanjanje pumpe i preinaku na tzv. slobodni pad, otom potom.

Ovaj novi atomizer je takav da sada "ja njemu služim, a ne on meni", a to ne bude dugo trajalo. Stari me barem služio 5 godina i isplatila se time svaka lipa uložena u njega, ako zanemarim opisane probleme.
 

plus

Iskusan lik
Tu od
7 Sij 2016
Poruka
5,814
Bilo je dijelova za pumpu na Njuškalu, ali su prodane, razgovarao sam sa trgovcem telefonski, novih ne bude par mjeseci. Dolaze mu iz Kine.
Semering i ležaj možeš kupiti bilo gdje, ali pošto je direktno na radilici brzo bude ponovo otišao.
Spoji cijev za škropivo bez te pumpe i radi dalje. Za visoka prskanja montiraj koljeno iz pribora na top i po gasu.
 

plus

Iskusan lik
Tu od
7 Sij 2016
Poruka
5,814
Jučer sam (poslije prethodno opisanih problema) prvi put koristio dorađen i modificiran atomizer za prskanje vinograda i voćnjaka.

- Demontirao sam u međuvremenu i izbacio neispravnu pumpicu za škropivo, te presložio i ugradio druge duže PVC cijevi i staru ali bolju slavinu.
- Dodatno sam sa "šelnom" osigurao unutarnju cijev za nadtlak, na dnu rezervoara, protiv iznenadnog skidanja i potopa tekučine u prostor ventilatora.
- Uspio sam postiči prema mojem mišljenju oko 95% bolje brtvljenje poklopca rezervoara za škropivio dakle po meni je ipak još nešto malo kapalo, ali snošljivo malo.
- Pokazalo se da sada novi atomizer u radu troši nešto manje vode (nego je trošio stari atomizer unazad 5 godina), za obostrano prskanje za 2 reda dužine po 50 m trošio sam prosječno 12 lit škropiva. Uz to više nisam morao trčati po trsju nego sam išao laganim hodom i temeljito prskao: lijevo, desno, gore, dolje.
- Da ne bude sve OK dok sam prskao pukla je žica za gašenje motora i otpao je "PVC štift za nosač" za poklopac rezervoara za gorivo. Isto je se bilo dogodilo i na starom atomizeru.
- Sa koljenastim nastavkom topa sam poprskao voćke (i stare), a mlaz je išao iznad njihovih vrhova.

Sada je to - to, sada on (atomizer) meni služi a ne ja njemu; više nije koliko para toliko muzike, jer ipak je to realno mala cijena za "dobar i efikasan radni učinak".
 

dalmatin

Član
Tu od
27 Lip 2018
Poruka
48
Dobar dan , zna li netko koja bi bila zamjena za svjećicu Torch Z8C , za leđni atomizer, kineska kopija Cifarelli MD-512 ?
 

Prilozi

  • Cifarelli_L3-Edited.jpg
    Cifarelli_L3-Edited.jpg
    17.4 KB · Pregleda: 5

plus

Iskusan lik
Tu od
7 Sij 2016
Poruka
5,814
Teško ti je dati ispravan odgovor, najbolja ti je kineska. Zakaj, pa zato jer sam probal deti par "svjetskih marki" i vrag mi nije štel vužgati, na kineza odmah kresne. Ne boj se ne lupetam na pamet, dvije sam poderal, a jedna je i sad u bojevoj gotovosti doma v garaži i druga v goricama. Umoran sam, ali znam kaj tipkam.
Evo, vidi:
A.jpg
 
  • Like
Reactions: ZJ

dalmatin

Član
Tu od
27 Lip 2018
Poruka
48
Hvala na odgovoru i savjetu(y). Naime, do neki dan motor je palio iz prve , a sad neće uopće. Karburator sam očistio koliko sam mogao a da ga ne skidam, jer je jedna matica koja ga drži nepristupačna ....Kad stavim malo benzina u cilindar onda daje znakove života , ali se nakon par taktova ugasi. Lani mi je na max. gasu trokirao kao da će se ugasiti. Što bi to moglo biti ?
 

plus

Iskusan lik
Tu od
7 Sij 2016
Poruka
5,814
Kod takvih motora "zamjena fergazera" a on košta skoro kao cijeli motor... Ja to rješavam na ludi način, kupim dok naletim na takvo što još jedan na sajmu, pa imam sve dijelove... Odnosno zato imam 2 motorne, ako koja zakaže...
 

Najnoviji postovi

Na vrh